Страници

21 ноември 2011 г.

Крем супа от леща с бекон


Необходими продукти:

300гр бекон
0,5кг леща
1 морков
1 глава лук
3-4 скилидки чесън
чубрица
червен пипер
сол

Начин на приготвяне:

Почистете и измийте лещата. Залейте я с вода (2-3 пръста над нивото на лещата) и я сложете да заври. 
Нарежете бекона на тънки ивички и го запържете в сух тиган до зачервяване. Извадете бекона върху салфетка да се отцеди. В мазнината от бекона  запържете нарязаните на ситно лук, морков и чесън. Когато лещата заври, добавете към нея зеленчуците и подправките и варете до готовност. Пасирайте лещата. Сервирайте с резенчета от бекона.

4 коментара:

  1. Яни,много вкусна супичка!Обичам леща,а в комбинация с аромата на препържен бекон...мирише ми на зимааа:)
    Прегръдки:)

    ОтговорИзтриване
  2. Янииии , за мен само бекона:)...нещо не вървя в съгласие с лещата :)), въпреки това супичката звучи много вкусно ! Знаеш ли ,че тук ( Италия) за нова година си подаряват пакети с леща:) ...за много пари през годината и едно от блюдата в новогодишната нощ е леща с котекино (вид салам подобен на нашата кървавица подправен с портокалови корички ) :))и както се досещаш на мен ми харесва само салама:)))..!Чао мила:) ,хубава и топла вечер :) ! Голяма прегръдка !

    ОтговорИзтриване
  3. Много вкусна, за мен типично зимна супа, която тепърва честичко ще приготвям;-)
    Благодаря, Яна, че добави бекон към лещата;-)

    ОтговорИзтриване
  4. Ивана, много интересно това с подаряването на пакети леща, не бях чувала досега :)
    Кате, Мъхче, радвам се, че наминахте и предложението ми ви хареса!
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...